הגיוס הושק שנה וחצי לאחר תחילת המלחמה המלאה.
יותר משנה שאנשים אלו מחזיקים מעמד מול הפלישה. יותר משנה שהם מסכנים את חייהם ובריאותם כדי שהאוקראינים יוכלו לחיות באוקראינה חופשית ועצמאית. וברגע זה, הם זקוקים בדחיפות לרכב כדי להמשיך להילחם ולשמור על אוקראינה ואוקראינים באזורים המסוכנים ביותר במדינה שלנו.
כדי להשתתף בהגרלה, נדרש תרומה של 200 גריבנה אוקראינית או יותר. גישה זו עזרה להאיץ את הגיוס כך שהלוחמים שלנו יוכלו לקבל את הרכב שהם נזקקו לו בדחיפות בהקדם האפשרי. הרכב הקודם שלהם נפגע, והותיר את הלוחמים והחובשים ללא ניידות. המימון ותמיכה כספית מהמדינה או מצוות הכוחות המזוינים לא הגיעו במשך זמן רב.
כאשר הגיוס עדיין היה בעיצומו, הרכב Freelander שהזמנו נרכש על ידי אחרים שמיהרו לגייס כספים. במקום זאת, רכשנו מרצדס בנץ ML270. הרכב היה מעבר לתקציב שלנו, אז הוספנו כסף משלהם, והלוחמים היו מאוד מרוצים! הרכב הזה שיפר את הניידות שלהם.
העברתו מעט התעכבה בגלל בדיקות לפני מסירתו לצבא, משום שהיה בעיה בה נעצר הגלגל הימני במהלך הנסיעה—אחד החיישנים לא פעל. למרבה המזל, הבעיה זוהתה ונתקנה במהרה.
דוח תמונות מצורף למעלה.
לא ספגנו את ההוצאות על הובלה ותיקונים, שכן הם כוסו מכספנו שלנו.
הדוח התעכב כי אנו כבר עובדים על הגיוס הבא.